مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:202021-01-25سياسي

مسئولان متولی میزان دقیق و نهایی خسارت های خط لوله نفت مارون را اعلام کنند


نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط موظفند میزان دقیق و نهایی خسارت های شکستگی لوله انتقال نفت مارون در منطقه سرخون شهرستان اردل را پس از بررسی های کارشناسی اعلام کنند تا از سوی .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط موظفند میزان دقیق و نهایی خسارت های شکستگی لوله انتقال نفت مارون در منطقه سرخون شهرستان اردل را پس از بررسی های کارشناسی اعلام کنند تا از سوی وزارت نفت پرداخت ها انجام و در جهت جبران آن اقدامات لازم انجام شود.

قدرت الله حمزه ششم بهمن ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ بحران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: شکستگی لوله انتقال نفت مارون، نتیجه کوتاهی و سهل انگاری مسئولان مربوطه طی سال های گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم در وقوع حادثه شکستگی لوله انتقال نفت مارون و خسارت های ناشی از آن مقصر نیستند، افزود: لازم است برای رسیدن مردم به حق واقعی خود پیگیری های ویژه تا زمان رسیدن به نتیجه صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان متولی میزان دقیق و نهایی خسارت های خط لوله نفت مارون را اعلام کنند

مسئولان متولی میزان دقیق و نهایی خسارت های خط لوله نفت مارون را اعلام کنند