مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 18:252021-01-25سياسي

حاشیه های دنباله دار «زاویه»/ سردبیر و مجری برنامه حذف شد!


حبیب رحیم پور ازغدی سردبیر و مجری برنامه «زاویه» در پی حاشیه های سخنان مهمان برنامه که انتقادات فراوانی در بر داشت، از این برنامه حذف شد.

- حبیب رحیم پور ازغدی سردبیر و مجری برنامه زاویه در پی حاشیه های سخنان مهمان برنامه که انتقادات فراوانی در بر داشت، از این برنامه حذف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه اخیر زاویه در ادامه حاشیه هایی که به دلیل حضور یکی از مهمانان و سخنان سطحی و غیرقابل دفاع وی برایش رقم زده بود، حالا با چالش نای جدیدتری مواجه شده که گریبان مجری برنامه را گرفته است.

زاویه برنامه ای مناظره محور و زنده است و قسمت اخیر آن با حضور حجت الاسلام جهان بزرگی و عماد افروغ روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

سخنان جهان بزرگی علیه عملکرد دولت حسن روحانی رییس جمهوری در این قسمت از برنامه حاشیه ساز شد و ویدئوی سخنان او در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی پیدا کرد.

با واکنش های انتقادی از طرف دولت و حتی برخی از چهره نای فرهنگی و رسانه ای ابتدا خود شبکه چهار بیانیه ای صادر و از این اظهارات تبری جست.

روز گذشته پنجم بهمن ما نیز شورای نظارت بر صداوسیما به طور رسمی وارد عمل شد و نسبت به این اظهارات تذکر داد و همچنین از رییس سازمان صداوسیما خواست که با عوامل موثر برخورد قاطع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های دنباله دار «زاویه»/ سردبیر و مجری برنامه حذف شد!

حاشیه های دنباله دار «زاویه»/ سردبیر و مجری برنامه حذف شد!