مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-25سياسي

جبران خسارت های نشت نفت در منطقه سرخون مورد توجه قرار گیرد


نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: جبران خسارت های نشت نفت در منطقه سرخون مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله حمزه عصر دوشنبه در نشست بررسی خسارت های شکستگی انتقال نفت مارون در شهرستان اردل با اشاره به اینکه خسارت های ایجاد شده در پی شکستگی خط انتقال نفت مارون در منطقه سرخون ضروری است، گفت: جبران خسارت ها توسط شرکت نفت ضروری است.

وی گفت:: شکستگی لوله انتقال نفت مارون در منطقه سرخون شهرستان اردل نتیجه سهل انگاری مسئولان مربوطه است و مردم در این زمینه مقصر نیستند.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف کشاورزی، محیط زیست و… خسارت های ایجاد شده در پی شکستگی خط انتقال نفت را برآورد کنند و اعلام کنند تا جبران خسارت ها انجام شود.

وی تاکید کرد: نشت نفت در این منطقه موجب تداخل در فعالیت مراکز پرورش ماهی و فعالیت های کشاورزی شده است و خسارت های قابل توجهی در منطقه ایجاد کرده است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان نیز در این نشست گفت: یک میلیون و 800 هزار لیتر نفت در پی شکستگی لوله انتقال نفت مارون خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران خسارت های نشت نفت در منطقه سرخون مورد توجه قرار گیرد

جبران خسارت های نشت نفت در منطقه سرخون مورد توجه قرار گیرد