مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-25سياسي

رقابت در تولید خودرو در کشور وجود ندارد/ ضرورت خروج خودرو ازانحصار دو خودرو ساز


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه خودرو رقابت وجود ندارد، گفت: به دنبال این هستیم خودرو از انحصار دو خودروساز خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امیرقلی جعفری عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، در خصوص وضعیت خودرو با بیان اینکه در حوزه خودرو رقابت وجود ندارد، گفت: برای ایجاد رقابت قرار نیست به تعداد بیکاران اضافه کنیم بلکه به دنبال این هستیم خودرو از انحصار دو خودروساز خارج شود.

وی بیان کرد: باز شدن مرزها و ورود خودرو خارجی هم راه حل نیست و اگر قرار است خودرو وارد شود باید به تعداد محدود باشد که معضلی به معضلات کشور اضافه نشود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در مورد فساد اقتصادی گفت: فساد نهادینه شده در تمام بخش ها نیست بلکه در حوزه های دستگاه های اجرایی است و حتماً باید برخورد شود و مجلس در این زمینه در حال کار است و 200 نماینده مجلس شورای اسلامی به این مهم رأی دادند.

وی با بیان اینکه قانونگذاری و نظارت دو وظیفه است که بین این دو مهم نظارت مقدم است، ادامه داد: خلاهایی که به واسطه فقدان قانون داریم بسیار کم است و مجلس دارد کار خود را انجام می دهد و آقازاده هایی در خارج از کشور به اسم تحصیل حضور دارند و نظر مجلس این است مسئولی که مسئولیت می گیرد فرزندانش نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت در تولید خودرو در کشور وجود ندارد/ ضرورت خروج خودرو ازانحصار دو خودرو ساز

رقابت در تولید خودرو در کشور وجود ندارد/ ضرورت خروج خودرو ازانحصار دو خودرو ساز