مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:102021-01-25حوادث

داروهای سوخته در انبار جهاد کشاورزی دماوند تاریخ گذشته بوده است


مدیر جهاد کشاورزی دماوند با اشاره به اینکه حریق انبار این اداره خسارت جانی نداشته است گفت: داروهای مذکور مصرف انسانی نداشته و تاریخ مصرف آن گذشته بوده است.

- حسین اردلانی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وقوع حریق در انبار نگهداری داروهای قاچاق که در اداره جهاد کشاورزی دماوند دپو شده بود اظهار داشت: این حادثه ساعتی قبل در انبار نگهداری داروهای قاچاق رخ داده است.

اردلانی با بیان اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است گفت: نیروهای آتش نشانی به محض اطلاع از وقوع حادثه در محل حاضر شدند و حریق در حال اطفا می باشند و خوشبختانه خسارت جانی نداشته ایم.

وی در خصوص داروهای نگهداری شده که طعمه حریق شده اند بیان داشت: این داروها تاریخ مصرف گذشته بودند و جز کشفیات محسوب می شوند و این انبار داروهای قاچاق مکشوفه که برای نگهداری موقت به دستور بازپرس پرونده در انبار جهاد کشاورزی نگهداری می شد به علت نامعلومی دچار حریق شده و داروهای مذکور که هیچ گونه مصرف انسانی نداشته و تاریخ مصرف آن گذشته بود و در حال تحویل به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جهت معدوم سازی بود.

مدیر جهاد کشاورزی دماوند عنوان داشت: میزان داروهای نگهداری شده که دچار حریق شده اند مشخص نیست و اساساً متولی نگهداری این داروها جهاد کشاورزی نبوده و نزدیک به 2 سال است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای سوخته در انبار جهاد کشاورزی دماوند تاریخ گذشته بوده است

داروهای سوخته در انبار جهاد کشاورزی دماوند تاریخ گذشته بوده است