مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:302021-01-25ورزشي

اگر اشتباهات داور نبود برنده دیدار می شدیم


سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی اهواز با انتقاد از عملکرد داور بازی بادران تهران، گفت: بالای 70 درصد مالکیت بازی در اختیار ما بود و اگر اشتباهات داور نبود، - برنده دیدار می شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم اشکش عصر امروز پس از تساوی تیمش در هفته یازدهم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور، در جمع خبرنگاران گفت: تیم بادران تهران هزینه بسیار زیادی برای حضور در مسابقات انجام داده است.

وی افزود: بسیار خوشحال هستم که با کمک جوانان لایق و مستعد، یک قالب بسیار خوب برای استقلال ملاثانی ساخته ایم و توانستیم مقابل تیمی مثل بادران بازی خوبی را ارائه دهیم.

اشکش با اشاره به اینکه اشتباهات داور در نتیجه تأثیرگذار بوده است، گفت: برخی امتیازات را روی اشتباهات داوری از دست دادم و امیدوارم داوری کشور بهتر شود تا حق تیم مردمی استقلال ملاثانی اهواز خورده نشود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی اهواز تأکید کرد: هدف اول این تیم ماندن در مسابقات دسته اول باشگاه های کشور است و با صبوری و دقت برنامه ریزی بلندمدت خود را دنبال خواهیم کرد و نمی خواهیم به تیم فشار وارد کنیم.

بازی تیم های استقلال ملاثانی اهواز و بادران تهران از هفته یازدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور، عصر امروز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر اشتباهات داور نبود برنده دیدار می شدیم

اگر اشتباهات داور نبود برنده دیدار می شدیم