مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-26بين الملل

دیدار نمایندگان ایرلندی با معارضان بحرینی؛ حکام آل خلیفه باید بازخواست شوند


شماری از نمایندگان یک حزب ایرلندی با معارضان بحرینی دیدار و تأکید کردند که حکام این کشور به دلیل نقض متعدد حقوق بشر مؤاخذه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معارضان بحرینی و گروه های حقوق بشری تحرکات خود را به همراه اتحادیه اروپا و چند کشور دیگر برای اعمال فشار به دولت منامه افزایش داده اند.

در جدیدترین تحرکاتی که برای حمایت از حقوق بشر در بحرین صورت گرفت، نمایندگان حزب شین فین ایرلند به صورت مجازی با فعالان بحرینی حامی دموکراسی در این کشور نشست برگزار کردند و به بررسی وضعیت حقوق بشر در این کشور پرداختند.

روزنامه القدس العربی گزارش داد، یک نماینده از حزب شین فین پس از دیدار با علی مشیمع فرزند یکی از زندانیان سیاسی در بحرین گفت که بسیار ناامید کننده است که هنوز درباره تداوم انکار حقوق دموکراتیک و مدنی در بحرین، اظهاراتی می شنویم .

وی ضمن انتقاد از رفتار ناشایست با زندانیان سیاسی بحرین، تأکید کرد، گزارش هایی درباره محرومیت این زندانیان از کمک های پزشکی و محدودیت های آنان وجود دارد که بر مکالمات تلفنی آنان اعمال می شود.

نمایندگان ایرلندی همچنین ضمن ابراز ناراحتی از بی توجهی دولت انگلیس نسبت به نقض حقوق بشر در بحرین، حمایت لندن از رژیم بحرین را محکوم و تأکید کردند که این حمایت، مانعی در برابر صلح دائمی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نمایندگان ایرلندی با معارضان بحرینی؛ حکام آل خلیفه باید بازخواست شوند

دیدار نمایندگان ایرلندی با معارضان بحرینی؛ حکام آل خلیفه باید بازخواست شوند