مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-26اقتصادي

کشت 2600 تن بذر اصلاح شده گندم در زنجان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: امسال 2600 تن بذر اصلاح شده گندم در استان تولید و کاشت این محصول در بیش از 308 هزار هکتار از مزارع کشاورزی این منطقه انجام شده است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: امسال 2600 تن بذر اصلاح شده گندم در استان تولید و کاشت این محصول در بیش از 308 هزار هکتار از مزارع کشاورزی این منطقه انجام شده است.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کشت گندم در سال جاری، اظهار کرد: امسال تولید گندم در استان زنجان خوب بود، به طوری که کاشت این محصول در بیش از 308 هزار هکتار از مزارع کشاورزی استان به صورت صد درصدی انجام شده است.

وی در رابطه با کشت بذر اصلاح شده گندم در استان، افزود: امسال کشاورزان زنجانی 14 هزار تن بذر اصلاح شده گندم را در اراضی کشاورزی کشت کردند و بیش از 2600 تن بذر اصلاح شده گندم در استان تولید شده است.

این مسئول از کشت جو در صد درصد مزارع استان خبر داد و تصریح کرد: امسال برای کنترل آفت مگس زیتون در 16 هزار هکتار از باغات زیتون، پایش و مبارزه شیمیایی در سطح 211 هکتار انجام شده است؛ گفتنی است استان زنجان در پایش، ردیابی و کنترل آفت مگس زیتون رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت 2600 تن بذر اصلاح شده گندم در زنجان

کشت 2600 تن بذر اصلاح شده گندم در زنجان