مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-26اجتماعي

600 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش آذربایجان غربی می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: تاپایان سال 600 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طیبه قاسمی صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه حال حاضر دو هزار و 424 کلاس درس در قالب 427 مدرسه با زیربنای حدود 335 هزار مترمربع در استان در حال ساخت است، افزود: تا پایان سال 600 کلاس درس در قالب 113 مدرسه به بهر برداری می رسد و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی ادامه داد: از این طرح های در دست ساخت، 245 مدرسه با 905 کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه ساز و با اعتبار 170 میلیارد تومان در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره به طرح آجر به آجر در استان و حضور و مشارکت پررنگ خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: در پویش دوم طرح آجر به آجر مشارکت بانوان مدنظر است چراکه بانوان همیشه در امر خیر شریک هستند و نقش مهم زنان را مشاهده کردیم؛ این پویش با نام من مادرم، بچه های ایران فرزند من از دی ماه آغاز شده است و تا تا اسفند ماه ادامه دارد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به نقش مهم بانوان در خانواده و جامعه تصریح کرد: آغاز طرح دوم پویش ملی آجر به آجر با محوریت زنان موجب تقویت انسجام اجتماعی و ایجاد مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش آذربایجان غربی می شود

600 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش آذربایجان غربی می شود