مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-26سياسي

رییس جدید «آموزشکده کوثر» گنبدکاووس معرفی شد


«مژگان میرزا» عضو هیئت علمی دانشگاه و مشاور امور بانوان فرمانداری گنبدکاووس به عنوان رییس جدید آموزشکده فنی و حرفه ای کوثر گنبدکاووس معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، دانشگاه های فنی و حرفه ای یکی از مراکز آموزش عالی هستند که تلاش می کنند تا با پر کردن خلا آموزش های مهارتی در بدنه دانشجویی به سهم خود دانشجویانی را تربیت کنند که بعد از فارغ التحصیلی علاوه بر دانش و علم تئوری دارای توانمندی های مهارتی به ویژه در حوزه اشتغالزایی باشند.

در استان گلستان دانشگاه فنی و حرفه ای مائده به عنوان دانشگاه مادر استان در این حوزه آموزشکده های فنی و حرفه ای پسران و دختران را در کردکوی و گنبدکاووس به عنوان زیرمجموعه خود مدیریت می کند و در سال های متمادی تلاش کرده تا در مسیر رسالت های نهاده شده بر دوش خود از هیچ کوششی دریغ نکند.

آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه کوثر در گنبدکاووس یکی از این آموزشکده هاست که سال هاست در شرق استان گلستان توانسته جایگاه خود را پیدا کرده و همواره درخشش خاصی در حوزه فعالیت خود و حتی کارآفرینی و اشتغالزایی داشته باشد.

در حدود یک دهه گذشته مدیریت این آموزشکده بر عهده بانویی پر تلاش و ساعی به نام بهجت توحیدی بود که با پایان یافتن مدت خدمت وی و نائل شدن به افتخار بازنشستگی ریاست این آموزشکده فنی و حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید «آموزشکده کوثر» گنبدکاووس معرفی شد

رییس جدید «آموزشکده کوثر» گنبدکاووس معرفی شد