مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-26سياسي

اسناد باقی مانده از شهدا باید ماندگار شود


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هر کدام از شهدا راه کمال و آرمان گرایی را نمایان ساختند و باید از این اسناد با ارزش حداکثر استفاده را کرد تا برای نسل سوم و چهارم انقلاب و تاریخ کشور مانا و ماندگار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایثار ، رحیم نریمانی در نشست جمع آوری آثار شهدا برای کنگره جامع شهدای استان تهران که روز دوشنبه 6 بهمن ماه در سالن الغدیر برگزار شد، با اشاره به تعداد شهدا و ایثارگران در استان تهران، گفت: استان تهران بیشترین شهدای شاخص، جانبازان، ایثارگران و آزادگان را دارد و هر کدام مانند حاج قاسم دارای مکتبی هستند که توانسته تاثیرات بسزایی را در حوزه های مختلف فرهنگی ایجاد کند.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه اسناد باقی مانده از شهدا باید ماندگار شود، افزود: هر کدام از شهدا راه کمال و آرمان گرایی را بر همگان نمایان ساختند و باید از این اسناد با ارزش حداکثر استفاده را کرد تا برای نسل سوم و چهارم انقلاب و تاریخ کشور مانا و ماندگار شود.

نریمانی تاریخ هشت سال دفاع مقدس را هویت ملی و تاریخی کشور خواند و اظهار کرد: اسناد شهدا بسیار با ارزش هستند و نباید در بایگانی بمانند و استفاده از این ظرفیت بالا می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور ساری و جاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد باقی مانده از شهدا باید ماندگار شود

اسناد باقی مانده از شهدا باید ماندگار شود