مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-26اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه آب و فاضلاب در دهه فجر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه آب و فاضلاب با اعتبار 126 هزار و 522 میلیون ریال در دهه فجر خبر داد.

- سید هادی حسینی بیدار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبفا در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم استان، امسال نیز همچون سالیان گذشته پروژه هایی به بهره برداری می رسد که از آن جمله می توان به ترمیم حوضچه و تکمیل ابنیه و تاسیسات اکسیلاتور شماره 5 با صرف 20 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اجرای بخش دوم خط انتقال آب تالوار به ینگیجه نیز در لیست پروژه های قابل افتتاح دربهمن ماه سال جاری قرار دارد عنوان کرد: این پروژه با صرف 6 هزارو 356 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری میرسد.

حسینی بیداردر ادامه به پروژه اجرای شبکه داخلی و استاندارد سازی انشعابات آب روستای ده دلیان شهرستان همدان اشاره و بیان کرد: این پروژه نیز با هزینه کرد 2 هزارو 111 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی طی ایام الله دهه فجر سال جاری بهره برداری میشود.

وی همچنین با بیان این نکته که بازسازی شبکه های فرسوده نیز همواره در دستور کار شرکت بوده است، اظهارداشت: درهمین راستا اصلاح و بازسازی شبکه آب روستای نهران با صرف 325 میلیون ریال از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه آب و فاضلاب در دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 18 پروژه آب و فاضلاب در دهه فجر