مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-26اقتصادي

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است


فاز اول پارک علم و فناوری ایرانیان (آیلند) به عنوان نخستین پارک علم و فناوری بخش خصوصی کشور در مرحله تکمیل قرار دارد و به زودی آماده بهره برداری می شود.

- فاز اول پارک علم و فناوری ایرانیان (آیلند) به عنوان نخستین پارک علم و فناوری بخش خصوصی کشور در مرحله تکمیل قرار دارد و به زودی آماده بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی گروه مالی بانک گردشگری ، پارک علم و فناوری ایرانیان در 3 فاز راه اندازی خواهد شد که فاز اول آن در مرحله تکمیل و فاز 2 در مرحله واگذاری زمین قرار دارد.

در فاز یک اکنون بیش از 25 شرکت دانش بنیان در حال ساخت و ساز هستند.

مساحت کل پارک مذکور 43 هکتار و قطعات قابل واگذاری در فاز اول 55 قطعه، فاز دوم 95 قطعه و فاز سوم 84 قطعه است که پس از ارزیابی های لازم، مجوز فعالیت در آنها در اختیار شرکت های فناور و دانش بنیان و واحدهای دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

پارک علم وفناوری ایرانیان منشاء تحولات بسیار مهمی در توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان برای کشور خواهد بود و در افق بلندمدت بیش از 300 شرکت دانش بنیان مستقر می شوند که چشم انداز آن زیست بوم تخصصی در حوزه های فناوری نانو، بیو و تجهیزات پزشکی در منطقه غرب آسیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است

فاز نخست پارک علم و فناوری ایرانیان در شهر آیلند آماده بهره برداری است