مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-26سياسي

نماینده ولی فقیه در یزد با مادر شهید علی محمدی دیدار کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با مادر شهید مهدی علی محمدی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز با سفر به شهرستان اردکان با مادر شهید میرزا مهدی علی محمدی اردکانی که خود از زنان جانباز استان به شمار می رود، دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه یزد در این دیدار به بیان خاطراتی از رزمندگان در عملیات والفجر مقدماتی پرداخت و اظهار داشت: روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و عشق به خدا در بین رزمندگان موج می زد و حالتی از عرفان در آنها وجود داشت که نظیر آن را نمی توان یافت.

ناصری با اشاره به اینکه خاطرات شهدا و ایثارگران و خانواده های آنها بسیار ارزشمند و مروج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: نباید از این موضوع غفلت شود و باید به ثبت و ضبط خاطرات خانواده های شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان پرداخته شود.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس با حضور در یکی از عملیات ها، شرایط تصویربرداری و عکسبرداری و ثبت خاطرات رزمندگان و مصاحبه با آنها را فراهم کردیم که شاید این تصاویر و نوشته ها، از معدود مستنداتی است که از دوران دفاع مقدس باقی مانده است.

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به اینکه مادر شهید علی محمدی اردکان، خود نیز در سفر به عتبات عالیات در یک عملیات تروریستی به درجه جانبازی نائل آمده است، افزود: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در یزد با مادر شهید علی محمدی دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در یزد با مادر شهید علی محمدی دیدار کرد