مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-26اقتصادي

تخصیص اعتبارات ملی 18 میلیاردی برای احیای تالاب انزلی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با اشاره به اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای احیای تالاب انزلی، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی، - ایسنا/گیلان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با اشاره به اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای احیای تالاب انزلی، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی، شش میلیارد تومان برای لایروبی تالاب انزلی و 12 میلیارد تومان برای مبارزه با سنبل آبی پیش بینی شده است.

کیوان محمدی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان صومعه سرا، با اشاره به ظرفیت صومعه سرا به دلیل واقع شدن در جنوب تالاب انزلی، اظهار کرد: در صومعه سرا روستاهای زیادی در اطراف تالاب وجود دارد که هر کدام از آنها می تواند یک پایگاه برای جذب گردشگر باشد.

وی افزود: با توجه به بکر بودن منطقه، اگر یک برنامه ریزی خوب در این زمینه داشته باشیم، می توانیم شاهد شکوفایی اقتصادی خوبی در این منطقه باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای احیای تالاب انزلی، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی، شش میلیارد تومان برای لایروبی تالاب انزلی و 12 میلیارد تومان برای مبارزه با سنبل آبی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات ملی 18 میلیاردی برای احیای تالاب انزلی

تخصیص اعتبارات ملی 18 میلیاردی برای احیای تالاب انزلی