مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-26سياسي

احداث و تکمیل 456 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی 10 ماهه ابتدای امسال 456 واحد مسکن در شهرها و روستاهای استان احداث و تکمیل شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی 10 ماهه ابتدای امسال 456 واحد مسکن در شهرها و روستاهای استان احداث و تکمیل شده است.

علی ملک پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تأمین مسکن ایمن و مقاوم از رویکردهای این نهاد است که زمینه آسایش و خودکفایی خانواده های مددجو را فراهم می کند.

وی افزود: مددجویان فاقد مسکن با مشاوره مددکاران به حوزه مسکن معرفی و در صورت دارا بودن شرایط، جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت معرفی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پرداخت کمک های بلاعوض همراه با تسهیلات به مددجویان ادامه داد: مؤسسات خیریه و خیران سهم بالایی در تأمین هزینه های احداث مسکن نیازمندان دارند.

ملک پور بابیان اینکه از این مجموع 308 واحد در شهرها و روستاهای استان احداث شده است، گفت: مصالح ساختمانی مسکن مددجویان از کیفیت بالایی برخوردار و تمامی مراحل با نظارت سازمان نظام مهندسی انجام می شود.

وی با اشاره به تکمیل واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی، خاطرنشان کرد: 148 واحد مسکونی توسط کمیته امداد استان در شهرها و روستاهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و تکمیل 456 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری

احداث و تکمیل 456 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری