مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-26سياسي

نشستی برای احداث شهر جدید کرمانشاه


از چندی قبل صحبت هایی درخصوص احداث شهری جدید در کرمانشاه مطرح شد، شهری که بتواند سرریز جمعیتی کلانشهر کرمانشاه را در خود جای دهد و در کنار آن خدمات مناسبی هم به ساکنین این شهر ارائه شود.

- ایسنا/کرمانشاه از چندی قبل صحبت هایی درخصوص احداث شهری جدید در کرمانشاه مطرح شد، شهری که بتواند سرریز جمعیتی کلانشهر کرمانشاه را در خود جای دهد و در کنار آن خدمات مناسبی هم به ساکنین این شهر ارائه شود.

اکنون مطالعات اولیه، مکان یابی و امکان سنجی این شهر تا حدودی انجام شده و امروز(هفتم بهمن) نشستی به منظور بررسی این مطالعات و اظهار نظر درباره آن در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین شریف زادگان استاد دانشگاه شهید بهشتی که کارهای مطالعاتی شهر جدید کرمانشاه را به همراه تیم کاری خود انجام داده، در ابتدای این نشست به تشریح جزییات مطالعات انجام شده پرداخت.

وی با اشاره به سناریوهای مختلفی که برای این شهر در نظر گرفته شده تا کارکرد آن صرفا مسکونی نباشد، اظهار کرد: سناریوهای متعددی با رویکرد لجستیک، گردشگری سلامت، گردشگری طبیعت، تجارت و اقتصاد و.

در نظر گرفتیم که در نهایت از بین آنها دو سناریو اصلی برای شهر جدید کرمانشاه، یا با رویکرد مسکونی و دروازه اقتصادی یا مسکونی و گردشگری نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی برای احداث شهر جدید کرمانشاه

نشستی برای احداث شهر جدید کرمانشاه