مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-26حوادث

متهمان مرگ آسیه پناهی به حبس تعلیقی محکوم شدند


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مرگ آسیه پناهی اعلام کرد که برای متهمان پرونده در دادگاه بدوی حکمی مبنی بر 18ماه حبس علاوه بر پرداخت دیه برای معاون اجراییات شهرداری کرمانشاه صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اوایل خرداد امسال بود که ماموران اجراییات شهرداری کرمانشاه برای قلع و قمع آلونکی که آسیه پناهی برای خودش و دختر و نوه اش بصورت غیرمجاز ساخته بود، به محل زندگیش در شهرک فدک رفتند و هنگامی که می خواستند برای تخریب این آلونک اقدام کنند، با واکنش این بانو مواجه شدند.

این بانوی 55 ساله کرمانشاهی برای جلوگیری از تخریب محل سکونتش خود را به داخل چنگک بیل مکانیکی اجراییات شهرداری انداخت که با برخورد ماموران اجراییات شهرداری و بکارگیری اسپری فلفل مواجه شد.

بدنبال وقوع این ماجرا ماموران شهرداری آسیه پناهی را به کمپ چشمه سفید انتقال دادند که وی در مسیر انتقال به کمپ دچار حمله قلبی شد و جانش را از دست داد.

پس از وقوع این حادثه که بازتاب بسیار گسترده ای در فضای مجازی داشت، دستگاه قضایی استان به ماجرا ورود کرد و برای مقصرین اصلی حادثه تشکیل پرونده داد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده، اعلام کرد: پس از تشکیل پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان مرگ آسیه پناهی به حبس تعلیقی محکوم شدند

متهمان مرگ آسیه پناهی به حبس تعلیقی محکوم شدند