مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26فرهنگي

عباس صفاری ناتمام ماند


شمس لنگرودی با روایتی از دوستی خود با عباس صفاری از ناتمام ماندن این هنرمند می گوید.

او از این که صفاری تلاش می کرد موسیقی و هارمونی جدیدی در شعرش به وجود بیاورد و از ناتمام ماندن نقاشی هایی که تصمیم داشت برای شان نمایشگاه برگزار کند و نیز ترجمه شعرهای باستان ملل می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آن سال ها که عباس صفاری در خلوت خود در آمریکا شعر می گفت، این شمس لنگرودی، شاعر و پژوهشگر ادبی بود که پس از آشنایی اش با این شاعر و مترجم پای شعرهایی را که از خلوت او می آمدند به رسانه های ایران باز کرد و شهرت او آغاز شد.

حالا چند ساعتی می گذرد از این که عباس صفاری شعرها و نقاشی هایش را ناتمام رها کرده و رفته است؛ از کالیفرنیا خبر رسید که این شاعر، نویسنده، مترجم و هنرمند گرافیست در سن 69سالگی و در پی ابتلا به کرونا در بیمارستانی در نزدیکی محل زندگی اش از دنیا رفته است.

شمس لنگرودی در گفت وگویی با ایسنا که در ادامه می آید روایتی را شرح می دهد از نخستین دیدار با عباس صفاری تا تغییر ناگهانی او در شعر و تلاش هایی که در واپسین سال های عمرش داشت.

سکوت عباس صفاری و آغاز یک دوستی شمس لنگرودی ماجرای آشنایی اش با عباس صفاری را با بیان خاطره ای چنین روایت می کند: من در سفری به آمریکا که از طرف دانشگاه آستین دعوت شده بودم، با ایشون آشنا شدم، شبی که بعد از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس صفاری ناتمام ماند

عباس صفاری ناتمام ماند