مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-26سياسي

ایجاد مرکز ایران در کتابخانه «آوتیک ایساهاکیان» ارمنستان


در دیدار رایزن فرهنگی ایران با رییس کتابخانه «آوتیک ایساهاکیان» ارمنستان از ایجاد مرکز ایران در این کتابخانه سخن گفته شد.

- ایجاد مرکز ایران در کتابخانه آوتیک ایساهاکیان ارمنستان در دیدار رایزن فرهنگی ایران با رییس کتابخانه آوتیک ایساهاکیان ارمنستان از ایجاد مرکز ایران در این کتابخانه سخن گفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سیدحسین طباطبایی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان ضمن بازدید از کتابخانه آوتیک ایساهاکیان با هاسمیک کاراپتیان، رییس این کتابخانه دیدار و در خصوص همکاری های مشترک گفت وگو کرد.

کاراپتیان در سخنانی اظهار امیدواری کرد همکاری های کتابخانه آوتیک ایساهاکیان که بعد از کتابخانه ملی ارمنستان، بزرگترین کتابخانه در این کشور محسوب می شود با رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، استمرار داشته باشد.

او با اشاره به تأسیس و فعالیت مراکز کشورهای خارجی در کتابخانه آوتیک ایساهاکیان ، ایجاد مرکز ایران در این کتابخانه را با توجه به روابط دیرین تاریخی و فرهنگی بین دو کشور از جمله طرح های قابل اجرا دانست.

ایجاد مرکز ایران در کتابخانه آوتیک ایساهاکیان ارمنستان طباطبایی یکی از اولویت های مهم رایزنی فرهنگی کشورمان در ارمنستان را توسعه همکاری در حوزه کتاب و نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز ایران در کتابخانه «آوتیک ایساهاکیان» ارمنستان

ایجاد مرکز ایران در کتابخانه «آوتیک ایساهاکیان» ارمنستان