مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-26حوادث

بازداشت یکی از دلالان دارو در بازار تهران


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: در مخفیگاه متهم 8 میلیون و 877هزار و 740عدد انواع قرص و دارو های غیرمجاز که عمدتا قاچاق و تاریخ مصرف گذشته بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری یک دلال دارو های قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و کشف هشت میلیون و 800 عدد از انواع قرص و دارو خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی روز سه شنبه افزود: شب گذشته مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هفتم پلیس امنیت تهران بزرگ، هنگام گشت زنی در حوالی بازار تهران، یکی از دلالان بازار دارو های قاچاق را که در حال فروش مقادیری دارو به چند شهروند بود، شناسایی و بازداشت کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی اولیه از خودروی این فرد، 500 عدد قرص و 15 قوطی شیشه ای انواع داروی های قاچاق کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه هفتم پلیس انتقال یافت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم در حوالی محله نازی آباد شناسایی و با هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران این پایگاه به مخفیگاه وی اعزام و 8 میلیون و 877هزار و 740عدد انواع قرص و دارو های غیرمجاز که عمدتا قاچاق و تاریخ مصرف گذشته بود، کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یکی از دلالان دارو در بازار تهران

بازداشت یکی از دلالان دارو در بازار تهران