مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:452021-01-27سياسي

فراهم کردن زمینه برای نقش آفرینی نخبگان ضروری است


رییس دانشگاه کردستان بر ضرورت فراهم کردن زمینه برای نقش آفرینی نخبگان از سوی دانشگاه ها تاکید کرد و بهره گیری از استعدادهای درخشان را منشا تحولات بزرگ دانست.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه کردستان بر ضرورت فراهم کردن زمینه برای نقش آفرینی نخبگان از سوی دانشگاه ها تاکید کرد و بهره گیری از استعدادهای درخشان را منشا تحولات بزرگ دانست.

رحمت صادقی امروز در سومین گردهمایی سالانه مدیران دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های سراسر کشور که به صورت مجازی و با میزبانی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انسانی به مفهوم عام ارزشمندترین سرمایه هر جامعه و هر سازمانی است اما در این میان نخبگان و نیروی انسانی خلاق و استعدادهای درخشان دارای اهمیت دو چندان هستند.

وی افزود: با نگاهی به گذشته تاریخ بشریت می توان به این نکته پی برد که نخبگان از گذشته تاکنون چه نقشی در تحولات اجتماعی و اقتصادی و .

داشته اند.

رییس دانشگاه کردستان عنوان کرد: یک شخص به تنهایی می تواند انقلابی بزرگ ایجاد کرده و نقشی تعیین کننده داشته باشد، اما آنچه عیان است ضرورت فراهم کردن زمینه برای نقش آفرینی نخبگان و ایجاد تحولات بزرگ است.

وی با اشاره به دریافت جایزه فیلدز از سوی مریم میرزاخانی و فریدون درخشانی در دو دوره، تصریح کرد: با توجه به جایگاه دانشمندان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن زمینه برای نقش آفرینی نخبگان ضروری است

فراهم کردن زمینه برای نقش آفرینی نخبگان ضروری است