مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:502021-01-27اقتصادي

باید و نبایدهای کنسرت های حضوری در دوران کرونا


همچنین در ادامه با محمدحسین توتونچیان تماس گرفتیم.

او که بهمن ماه امسال قصد برگزاری دومین فستیوال موسیقی ققنوس را دارد، برخلاف نظر آبان ماه خود که بیان کرده بود، حاضر نیست کنسرتی برگزار کند، چون شیوع ویروس کرونا همچنان در وضعیت بحرانی قرار دارد، این بار به برگزاری کنسرت های حضوری راضی است و در این زمینه بیان می کند: برگزاری کنسرت ها با حفظ پروتکل های بهداشتی، ظرفیت 50 درصد، استمرار برگزاری کنسرت ها و تبلیغ برای برگزاری کنسرت ها، میسر خواهد بود.

او درباره بازگشت مالی کنسرت ها بیان می کند که اکنون مسئله توجیه مالی نیست، بلکه برگرداندن مردم به سالن های کنسرت و آغاز دوباره صنعتی است که برای یک سال تعطیل بوده است.

این تهیه کننده موسیقی ادامه داد: در جلسه ای که مشترکا با مدیرکل دفتر موسیقی و مدیران سالن های برگزاری کنسرت داشتم، این مسئله موافقان و مخالفانی داشت.

در این جلسه مطرح کردم که اکنون جایگاه و زمان به گونه ای است که هیچ کدام از ما نباید سود کنیم؛ نه هنرمندان، نه تهیه کنندگان و نه سالن ها.

مدیران سالن ها اذعان داشتند که هزینه هایشان خیلی بالا رفته است و به درستی اشاره کردند که هر کدام از دستگاه های موجود در سالن طول عمری دارد و اگر در این شرایط یکی از قطعات کوچک دستگاه ها به تعویض نیاز داشته باشد، به هیچ وجه مبلغی که سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نبایدهای کنسرت های حضوری در دوران کرونا

باید و نبایدهای کنسرت های حضوری در دوران کرونا