مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-27اقتصادي

خاموشی های مبهم و پاسکاری مسئولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از چند بار قطعی پراکنده برق در برخی مناطق شهری از جمله تهران، دیروز قرار بود طبق یک برنامه زمان بندی، - در حالی که در سال های گذشته، معمولا به علت گرمای تابستان با خاموشی های موقت و در اثر سرمای زمستان با قطعی موردی گاز مواجه بودیم، حالا با همه وعده های دولت، پای خاموشی ها به زمستان هم باز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از چند بار قطعی پراکنده برق در برخی مناطق شهری از جمله تهران، دیروز قرار بود طبق یک برنامه زمان بندی، برق مناطق مختلف تهران در طول روز قطع شود.

شرکت توزیع نیروی برق تهران با صدور اطلاعیه ای، سایت این شرکت به آدرس WWW.

TBTB.

IR و اپلیکیشن برق من را برای اطلاع شهروندان از جزییات این برنامه معرفی کرد.

در نهایت اعلام برنامه خاموشی ها برای زندگی روزمره شهروندان مشکلاتی بوجود آورد و البته در برخی مناطق این خاموشی ها اعمال نشد.

با این حال موضوع خاموشی ها در زمستان سال جاری زنگ خطری جدی را به صدا درآورده است و مسئولان هم درباره علت بروز این وضعیت توضیحات متفاوت و حتی متناقضی ارائه می کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز در پاسخ به این پرسش که برای اولین بار در زمستان دچار وضعیتی شدیم که خاموشی های برنامه ریزی شده و جدول بندی به مردم اعلام شود، چقدر از این مشکل، تقصیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی های مبهم و پاسکاری مسئولان

خاموشی های مبهم و پاسکاری مسئولان