مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-27حوادث

صدور کیفرخواست ابطال سند بخشی از اراضی دولتی در گرگان


رییس کل دادگستری استان گلستان از صدور کیفرخواست ابطال سند هشت هزار و 500 مترمربع از اراضی دولتی در گرگان خبرداد و گفت: پس از تکمیل تحقیقات، کیفرخواست برای 5 نفر از متهمان این پرونده به اتهام تصرف غیرقانونی و تضییع بیت المال صادر شد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری استان گلستان از صدور کیفرخواست ابطال سند هشت هزار و 500 مترمربع از اراضی دولتی در گرگان خبرداد و گفت: پس از تکمیل تحقیقات، کیفرخواست برای 5 نفر از متهمان این پرونده به اتهام تصرف غیرقانونی و تضییع بیت المال صادر شد.

هادی هاشمیان اظهار کرد: در این پرونده 5 نفر از کارکنان راه و شهرسازی استان گلستان متهم هستند که هشت هزار و 500 مترمربع از زمین های دولتی را در شهر گرگان به خودشان و تعدادی از کارکنان این اداره واگذار کرده اند.

وی افزود: کارشناسان ارزش این زمین ها که در خیایان صیاد شیرازی، عدالت 92، تپه زیباشهر و آپادانای گرگان واقع است، بیش از 200 میلیارد تومان تخمین زده اند.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: این زمین ها بر اساس قانون باید به اقشار کم درآمدی که خانه ندارند و تاکنون زمین دریافت نکرده اند برای ساخت مسکن واگذار می شد اما با قیمتی کمتر از ارزش واقعی به تعدادی از کارکنان این دستگاه واگذار شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست ابطال سند بخشی از اراضی دولتی در گرگان

صدور کیفرخواست ابطال سند بخشی از اراضی دولتی در گرگان