مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-27اجتماعي

تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری بادرنظر گرفتن منافع مردم انجام شود


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعرفه عوارض محلی به صورت مستقیم با زندگی شهروندان ارتباط دارد گفت: تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری باید با در نظر گرفتن منافع مردم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا پورمحمدی در نشست بررسی تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز در سال 1400، اظهار داشت: در تصویب تعرفه عوارض محلی، نظرات همه ذی نفعان باید لحاظ شده و از اصول علمی و کارشناسی در این زمینه استفاده شود.

وی افزود: در عین حال که باید از تجارب شهرهای دیگر در تصویب تعرفه عوارض محلی استفاده کنیم، باید توجه داشت که شرایط توسعه شهرها متفاوت است و باید ظرفیت ها و محدودیت های توسعه شهری در این زمینه مورد توجه قرار گرفته گیرد.

پورمحمدی با بیان اینکه بخشی از درآمدهای شهرداری از محل عوارض محلی است، افزود: خوشبختانه شورای شهر تبریز در تصویب تعرفه های عوارض محلی نگاه منطقی داشته و هیأت تطبیق مصوبات شورا نیز باید بحث های کارشناسی را در این زمینه جدی بگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تأمین نظر سازندگان و انبوه سازان مسکن در تصویب تعرفه عوارض محلی تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش اثرگذار صنعت ساختمان در رونق اقتصادی، تعرفه عوارض محلی باید به گونه ای باشد که موجب رکود در این صنعت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری بادرنظر گرفتن منافع مردم انجام شود

تصویب تعرفه عوارض محلی شهرداری بادرنظر گرفتن منافع مردم انجام شود