مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-27ورزشي

نوجوانی که رویاهای بزرگی در سر دارد/ نخبه بوکس آسیا چشم انتظار حمایت مسوولان


قهرمان گلستانی بوکس نونهالان با اشاره به اینکه آرزو دارد روزی پرچم کشورمان را در مسابقات المپیک به اهتزاز درآورد، گفت: مسوولان حمایت از ورزشکاران را از سنین نونهالی و نوجوانی آغاز کنند.

-   فارس: در کنار ورزش درس رو هم دنبال می کنید؟ تاثیر ورزش در درس و زندگی شما مثبت بوده یا خیر؟ کهن پور: بله قطعا، در حال حاضر نیز به دلیل رسیدن به فصل امتحانات تمرکز خودم را بر روی درس خواندن و موفقیت در تحصیل گذاشته ام.

درباره تاثیر ورزش در درس و زندگی آن چیزی که من می توانم بگویم که خودم به آن رسیده باشم این است که تمرکز بهتر و بیشتری بر روی درس دارم و احساس می کنم موفق تر هستم.

فارس: رمز موفقیتت شما در ورزش چه مولفه هایی بوده است؟ کهن پور: من رمز موفقیت خودم رو توکل به خدا، اعتماد به نفس، احترام به مربی، تلاش بی وقفه و در کنار همه این موضوعات حمایت های همه جانبه خانواده به ویژه پدرم می دانم.

فارس: چه کسانی در موفقیت شما نقش داشته اند؟ کهن پور: قطعا همه کسانی که در مسیر ورزش حتی در اندازه بسیار کوچکی برای من گامی برداشته اند و یا بنده را تشویق کرده اند در موفقیت ها نیز نقش داشته اند اما اگر بخواهم بیشترین تاثیر را عنوان کنم باید از پدرم و مربی خودم که با صبر و بردباری برای پیشرفت من تلاش کردند نام ببرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانی که رویاهای بزرگی در سر دارد/ نخبه بوکس آسیا چشم انتظار حمایت مسوولان

نوجوانی که رویاهای بزرگی در سر دارد/ نخبه بوکس آسیا چشم انتظار حمایت مسوولان