مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-27سياسي

پیش نیازهای بهره وری در بسیاری از دستگاه های اداری وجود ندارد


رییس سازمان ملی بهره وری ایران، پیاده سازی بهره وری را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: بسیاری از پیش نیازهای بهره وری در دستگاه های اجرایی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه پهلوانی صبح چهارشنبه در جلسه شورای راهبری توسعه با اظهار اینکه بهره وری موضوعی است که باید جوانب آن به صورت روزانه در کارها اجرایی شود، افزود: استان مازندران در حوزه بهره وری از استان های پیش رو است.

وی با بیان اینکه مجموعه فعالیت ها و کارویژه ها دارای منشأ خیر وبرکت برای استان خواهد شد، گفت: بهره وری در حقیقت نیازمند یک حرکت ملی است تا بتوانیم آن را در کشور پیاده سازی کنیم.

وی با عنوان اینکه این حرکت ملی زیرساخت های متعددی از جمله فرهنگی دارد، گفت: باید در باور و نگرش تمام اجزای جامعه بهره وری شکل گیرد و زیرساخت آموزش نیز باید به کمک آن بیاید.

پهلوانی با تاکید براینکه در حوزه آموزش به ویژه آموزش های پایه ضعیف عمل کردیم، گفت: امروزه در وزارت آموزش و پرورش نگرش های خوب و مثبتی ایجاد شده است.

رییس سازمان ملی بهره وری ایران با اظهار اینکه هنوز این سازمان ثبات و جایگاه ساختاری و مدیریتی نداشته است، ادامه داد: این سازمان در این بخش بهره وری چندانی نداشت اما طی چند سال گذشته ثباتی در این سازمان ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نیازهای بهره وری در بسیاری از دستگاه های اداری وجود ندارد

پیش نیازهای بهره وری در بسیاری از دستگاه های اداری وجود ندارد