مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-27فرهنگي

افتخارآفرینی هنرمندان اصفهانی در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از درخشش هنرمندان اصفهانی در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «تهران» خبر داد.

- محمدحسین محمدی فشارکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به درخشش هنرمندان اصفهانی در سی وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران اظهار کرد: با اعلام نامزدهای بهترین فیلم و عوامل سینمایی در جشنواره فیلم کوتاه تهران، امسال استان اصفهان با حضور دو اثر با نام های ترس خود را جابجا می کند به نویسندگی و کارگردانی ایمان صالحی و ملیکا غلامی و همچنین و همچنین دکل به نویسندگی و کارگردانی بابک مصطفوی که از تولیدات مصوب پیچینگ انجمن سینمای جوان استان است در اکثر بخش ها نامزد دریافت جایزه بود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: همچنین قابل ذکر است، این دو فیلم کوتاه نامزد دریافت جایزه در بخش های اصلی بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین، بهترین صدا، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در مهمترین رقابت سال فیلم کوتاه ایران و خاورمیانه هستند.

وی با بیان آن که فردین انصاری برای فیلم فشن در بخش دستاوردهای فنی و هنری در طراحی صحنه و لباس نامزد دریافت جایزه شده است، گفت: در آیین اختتامیه این رویداد ضمن تقدیر از فیلم دکل به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی هنرمندان اصفهانی در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

افتخارآفرینی هنرمندان اصفهانی در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران