مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-27اجتماعي

شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند


مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از بازدید مدیرعامل شرکت شهروند از ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.

- مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از بازدید مدیرعامل شرکت شهروند از ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد وحید کریمی مدیرعامل و ولی الهی معاون شرکت شهروند به همراه نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در راستای توسعه شعب فروشگاه های شهروند و دسترسی آسان تر شهروندان اقدام به بازدیدی از ایستگاه های سرسبز، فدک؛ امام حسین(ع) و دروازه شمیران متروی تهران کردند.

در این ایستگاه ها فضاهای خالی و مناسب برای در اختیار گذاشتن به شرکت شهروند برای احداث فروشگاه وجود دارد و در این بازدید نیز توافقاتی برای اجاره دادن فضاها انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هم از آمادگی این شرکت برای همکاری با شرکت شهروند خبر داد و گفت: در حد توان برای محقق شدن این موضوع کمک خواهیم کرد تا در ایستگاه هایی که ظرفیت دارد، این فروشگاه ها احداث شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه، این خدمات در راستای رفاه بیشتر شهروندان و مسافران مترو برای دسترسی بهتر به این فروشگاه ها جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند

شناسایی ایستگاه های منتخب مترو برای احداث فروشگاه شهروند