مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-27اجتماعي

فروردین 1400 قطار شهری کرج به بهره برداری می رسد


رییس سازمان قطار شهری شهرداری کرج از پیشرفت 88 درصدی بخشی از قطار خط 2 قطار شهری کرج خبر داد و گفت: این خط به طول 15 کیلومتر حداکثر تا پایان فروردین ماه به بهره برداری می رسد.

- علی اصغر صلواتی، رییس سازمان قطار شهری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از پیشرفت 88 درصدی بخشی از قطار خط 2 قطار شهری کرج خبر داد و گفت: این خط به طول 15 کیلومتر حداکثر  تا پایان فروردین ماه به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان قطار شهری کرج افزود: این خط در زیر خیابان شهید بهداشتی احداث شده و حدفاصل 45 متری گلشهر تا چهارراه طالقانی به طول 6 کیلومتر در فروردین ماه با دو ایستگاه راه اندازی خواهد شد و  ایستگاه مابین  دو ایستگاه فوق  با نام ایستگاه رجایی شهر با 3 ماه تاخیر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه  هدف بعدی اتصال خط متروی شهر کرج  به خط فعال  تهران کرج در میدان شهید سلطانی است، اظهار کرد: با راه اندازی قطار شهری کرج در ساعت های پیک  مسافر، تعداد زیادی از مسافران را به مرکز شهر و 45 متری گلشهر انتقال دهیم که این امر موجب می شود گره های ترافیکی میدان شهید سلطانی تا حد زیادی کاهش یابد.

  رییس سازمان قطار شهری کرج ادامه داد: خطی که در حال احداث آن هستیم و تونل فاز یک آن  تکمیل شده است؛ خط 2 قطار شهری است که از دانشگاه خوارزمی شروع می شود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین 1400 قطار شهری کرج به بهره برداری می رسد

فروردین 1400 قطار شهری کرج به بهره برداری می رسد