مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-27فرهنگي

برپایی نشست جشنواره تئاتر فجر


دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر مقابل نمایندگان رسانه ها نشست و از هنرمندان تئاتر به عنوان ایثارگران فرهنگ و هنر در زمینه روحیه بخشی به مردم قدردانی کرد.

- دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر مقابل نمایندگان رسانه ها نشست و از هنرمندان تئاتر به عنوان ایثارگران فرهنگ و هنر در زمینه روحیه بخشی به مردم قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مسافرآستانه که روز چهارشنبه 8 بهمن ماه در نشست خبری این دوره از جشنواره در تالار رودکی حضور پیدا کرد، با تاکید بر نقش تئاتر در آرامش بخشی به جوامع در طول تاریخ، افزود: تئاتر از دل جریانی شکل گرفته که هدفش ایجاد آرامش بوده و هر زمان زندگی بشر دچار سختی و مصیبت شده، هنرمندان تئاتر برای برگرداندن روحیه و امید وارد عمل شده اند.

او با اشاره به شرایط سختی که کل جهان بعد از ورود کرونا با آن رو به روست، اضافه کرد: با اینکه تئاتر امکان اجرا نیافته، هنرمندان از کار کردن دست نکشیده اند و آنان ایثارگران فرهنگ و هنر هستند، به این امید که نقش خود را در ارتباط با مردم ارایه دهند و آنان نیز در کنار کادر درمان، با انجام کار هنری، در روحیه بخشی به مردم، ایثار کردهاند و این جشنواره یکی از فرصتهایی است که نقش خود را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نشست جشنواره تئاتر فجر

برپایی نشست جشنواره تئاتر فجر