مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-27سياسي

تابش: نمایندگان می خواهند با مصوبات بودجه ای به طبقات مختلف پیام انتخاباتی بدهند


محمد رضا تابش، نماینده ادوار مجلس در مورد مخالفت مجلس با دولت بر سر لایحه بودجه 1400 نوشت: نمایندگانی که یا سودای ریاست جمهوری در سر دارند و یا به هواخواهی از دیگری می خواهند تسهیل کننده تشکیل دولتی به باور خود اصولگرا و انقلابی باشند می خواهند با مصوبات .

- محمد رضا تابش، نماینده ادوار مجلس در مورد مخالفت مجلس با دولت بر سر لایحه بودجه 1400 نوشت: نمایندگانی که یا سودای ریاست جمهوری در سر دارند و یا به هواخواهی از دیگری می خواهند تسهیل کننده تشکیل دولتی به باور خود اصولگرا و انقلابی باشند می خواهند با مصوبات بودجه ای به طبقات مختلف جامعه از معلمان و بازنشستگان تا دریافت کنندگان یارانه پیام انتخاباتی بدهد.

حال آنکه اگر شرایط کشور ایجاب می کرد دولت نیز وظیفه ای جز افزایش حمایت های خود از این اقشار متصور نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمد رضا تابش، نماینده ادوار مجلس، در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: دولت و مجلس دو نهادی هستند که هر یک بر اساس قانون و به ترتیبی خود را درباره قانون بودجه کشور محق می دانند.

اما در اینجا به عنوان کسی که سال ها در کسوت نمایندگی مجلس حضور داشته ام، توضیح می دهم که چرا باید از نزدیک بودن بودجه به لایحه دولت و اکتفا کردن مجلس به اعمال برخی اصلاحات و اجتناب آن از تغییر کلیات و شاکله اصلی بودجه دفاع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: نمایندگان می خواهند با مصوبات بودجه ای به طبقات مختلف پیام انتخاباتی بدهند

تابش: نمایندگان می خواهند با مصوبات بودجه ای به طبقات مختلف پیام انتخاباتی بدهند