مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-27سياسي

مطالعات کمربندسبز جنوبی مشهد در انتظار تعیین تکلیف


اخیرا در برخی از رسانه ها خبرهایی مبنی بر اینکه مشاور محیط­ ­ ­ ­زیستی کمربند جنوبی مشهد به اجرا نشدن این پروژه رأی داده است، منتشر شده و این پروژه که به گفته فعالان محیط زیست مخرب است و در اسفند 96 با فشار سمن های محیط زیستی و به دستور دادستانی متوقف شده .

- ایسنا/خراسان رضوی اخیرا در برخی از رسانه ها خبرهایی مبنی بر اینکه مشاور محیط­ ­ ­ ­زیستی کمربند جنوبی مشهد به اجرا نشدن این پروژه رأی داده است، منتشر شده و این پروژه که به گفته فعالان محیط زیست مخرب است و در اسفند 96 با فشار سمن های محیط زیستی و به دستور دادستانی متوقف شده بود را وارد فاز جدیدی کرده است.

آنطور که در خبرها آمده در جلسه شورای نظارت بر مطالعه پیوست محیط زیستی پروژه کمربند جنوبی که در 22 دی ماه سال جاری برگزار شده است، فصل چهارم مطالعات که مهمترین بخش مطالعات بوده است، توسط کارفرما دراختیار تمام اعضا قرار نگرفته است.

همچنین در این جلسه هجمه هایی از طرف کارفرما نسبت به مشاور وارد شده و این مسئله تنشی را در جلسه ایجاد کرده است.

اگرچه مطالعات محیط زیستی کمربند جنوبی مشهد هنوز به اتمام نرسیده و برای مشخص شدن نتیجه نهایی آن باید منتظر بود، اما برای مشخص شدن آنچه در جلسه بحث برانگیز 22 دی ماه رخ داده و اینکه مطالعات تا کنون چه نتایجی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات کمربندسبز جنوبی مشهد در انتظار تعیین تکلیف

مطالعات کمربندسبز جنوبی مشهد در انتظار تعیین تکلیف