مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-27سياسي

166 میلیارد تومان کمک مردمی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد


رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای نهضت کمک های مومنانه تاکنون خدماتی به ارزش 166 میلیارد تومان به جامعه هدف ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هنری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه موجی از حماسه و امید را در جامعه ایجاد کرده است، افزود: این رزمایش موجب همدلی نهادها، دستگاه های اجرایی، گروه های جهادی، اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم شده است.

وی از اجرای مرحله سوم از گام سوم نهضت کمک مومنانه در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این مرحله هم با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای خدمت رسان، دستگاه های اجرایی، گروهای جهادی و اقشار مختلف بسیج و آحاد همیشه در صحنه مردمی در جهت هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال اجرایی خواهد شد.

هنری بیان کرد: کمیته های ذیل گام سوم نهضت کمک مومنانه از جمله کمیته تهیه و توزیع سبد معیشتی، کمیته آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، بهداشت و درمان، کمیته اشتغال و کمیته آموزش و پرورش، ازدواج آسان و تامین جهیزیه و مسکن تشکیل شده است.

توزیع 339 هزار بسته معیشتی مسئول دبیرخانه ستاد استانی نهضت کمک مومنانه خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای آغاز نهضت کمک مومنانه تاکنون 339 هزار سبد معیشتی، 14 هزار جفت کفش و لباس، چهار هزار عدد لوازم زندگی و شش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

166 میلیارد تومان کمک مردمی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

166 میلیارد تومان کمک مردمی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد