مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-27سياسي

شورای منحل شده احیاء شد!


انحلال شورای شهر کبودراهنگ در حالی نُقل محافل بود بسیاری از صاحب نظران معتقد بودند این امر به مدیریت شهر آسیب جدی می زند و تبعات ناخوشایندی برای شهر و شهروندان در پی خواهد داشت، - ایسنا/همدان انحلال شورای شهر کبودراهنگ در حالی نُقل محافل بود بسیاری از صاحب نظران معتقد بودند این امر به مدیریت شهر آسیب جدی می زند و تبعات ناخوشایندی برای شهر و شهروندان در پی خواهد داشت، هر چند برخی افراد اصرار بر انحلال این شورا داشتند.

سلب عضویت قطعی سه عضو شورای شهر به علت درگیری های لفظی و فیزیکی با شهردار سابق و دخالت های بی جا در امور شهرداری به صورت حکمی ابلاغ شده بود و پس از انحلال شورای شهر توسط وزارت کشور، فرمانداری و استانداری به عنوان قائم مقام جایگزین شورای شهر شدند.

به اعتقاد اکثر مردم شهر کبودراهنگ با وجود همه مشکلات به نظر می رسید ترمیم شورای شهر و اضافه کردن دو عضو علی البدل برای تشکیل جلسات به مراتب مفیدتر از انحلال کامل پارلمان شهری باشد.

در همان روزها محسن صفری، یکی از اعضای شورای شهر کبودراهنگ در جمع خبرنگاران، علت انحلال شورای شهر را غایب بودن دو تن از اعضای شورای شهر در جلسات عنوان کرد و این امر را سبب وارد آمدن خساراتی برای شهر دانست و گفت: روی سخنم حمایت از اعضای شورای شهر نیست، بلکه تقویت نهاد قانونی شورا است که اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای منحل شده احیاء شد!

شورای منحل شده احیاء شد!