مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-27سياسي

کارخانه کاغذسازی در هشترود راه اندازی می شود


نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده ای نزدیک کارخانه کاغذ سازی با ظرفیت اشتغال 350 نفر در شهرستان هشترود ساخته خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده ای نزدیک کارخانه کاغذ سازی با ظرفیت اشتغال 350 نفر در شهرستان هشترود ساخته خواهد شد.

سید حمزه امینی در نشستی با نخبگان علمی هشترود، با بیان اینکه متاسفانه حرکات مافیایی بعضی از نفرات کشوری مانع از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی شده است، اظهار کرد: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی نیز نسبت به تخصیص اعتبار برای ترمیم و بهسازی جاده های روستایی و شهری هشترود و چاراویماق بی تفاوت بوده و کاری در این راستا انجام نمی دهد.

وی با انتقاد از اداره امور آب هشترود، اظهار کرد: متاسفانه رییس این اداره به حرف هیچ کس گوش نمی دهد و مراجعه کنندگان به این اداره با مشکلات متعددی روبرو هستند و مشکل مراجعه کنندگان حل نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در آینده نزدیک، عملیات ساخت چهار فاز از فازهای باقی مانده پایاب سد سهند نیز شروع خواهد شد.

امینی از اختصاص 24 میلیارد تومانی تبصره ماده 19 برای بهبود وضعیت کشاورزی سطح شهرستان خبر داد و افزود: اگر زمین رایگان در اختیار بیمه سلامت قرار داده شود، عملیات س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کاغذسازی در هشترود راه اندازی می شود

کارخانه کاغذسازی در هشترود راه اندازی می شود