مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-27ورزشي

عضویت در شورای برون مرزی و کمیته ملی المپیک دستاورد خوبی برای فدراسیون کارگری است


رییس فدراسیون ورزش کارگری گزارش گفت: عضویت دوباره در کمیته ملی المپیک و شورای برون مرزی دو دستاورد بسیار مهم فدراسیون کارگری است.

- ایسنا/اصفهان رییس فدراسیون ورزش کارگری گزارش گفت: عضویت دوباره در کمیته ملی المپیک و شورای برون مرزی دو دستاورد بسیار مهم فدراسیون کارگری است.

جواد رمضی امروز (چهارشنبه-8 بهمن ماه) در مجمع انتخابات هیئت کارگری استان اصفهان، اظهار کرد: امیدوارم همچنان حمایت های فولاد در ورزش کارگری ادامه دار باشد.

خانواده ورزشی شیران سالها در ورزش کارگری خدمات ارزنده ای داشتند.

وی افزود: فدراسیون ورزش کارگری فدراسیون نوپایی است که حدود هشت سال از تولد آن می گذرد، اما در این مدت خدمات خوبی داشته است، هرچند به صورت غیر رسمی سابقه ای بیش از پنجاه سال دارد.

رییس فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: با بررسی عملکرد گذشته استان اصفهان می بینیم که این استان سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی است که برای ما ارزشمند است.

رمضی تصریح کرد: مجمع امروز بسیار شور و نشاط داشت و نشان دهنده این است که استان اصفهان عملکرد خوبی داشته و مجمع آن تشریفاتی نبوده و رقابت جدی است.

وی با بیان اینکه عضویت مجدد فدراسیون کارگری در کمیته ملی المپیک که رفیع ترین ارگان ورزشی است موضوع بسیار مهمی است، خاطرنشان کرد: کسب جواز میزبانی 2022 ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت در شورای برون مرزی و کمیته ملی المپیک دستاورد خوبی برای فدراسیون کارگری است

عضویت در شورای برون مرزی و کمیته ملی المپیک دستاورد خوبی برای فدراسیون کارگری است