مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-27اقتصادي

گسترش روابط تجاری ایران و عمان با تاکید بر منابع ارزی جدید


رییس کل بانک مرکزی در خصوص افزایش روابط بانکی و تجاری با تاکید بر ظرفیت های دو کشور با توجه به تحولات منطقه ای و بین المللی با استفاده از منابع جدید ارزی، - با مقامات عمانی رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در ادامه دیدارهای خود با مقامات کشور عمان، صبح امروز در نشستی مشترک با رییس بانک مرکزی عمان (طاهر سلیم الامری) و وزیر صنعت و تجارت این کشور (قیس بن محمد الیوسف) به بررسی راهکارهای گسترش روابط اقتصادی دو کشور پرداخت.

در این نشست طرفین در خصوص افزایش روابط بانکی و تجاری با تاکید بر ظرفیت های دو کشور با توجه به تحولات منطقه ای و بین المللی با استفاده از منابع جدید ارزی رایزنی کردند.

گفتنی است رییس کل بانک مرکزی روز گذشته در رأس هیاتی شامل معاونان وزارتخانه های صمت و بهداشت به همراه معاون ارزی بانک مرکزی به منظور انجام مذاکرات در خصوص پیشبرد همکاری های بانکی و تجاری بین ایران و عمان عازم مسقط پایتخت این کشور شده است.

تأکید بر توسعه روابط اقتصادی و بانکی ایران و عمان و تعمیق روابط بانکی و تجاری دو کشور باتوجه به شرایط جدید بین المللی موضوع اصلی رایزنی های عبدالناصر همتی با مقامات عمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش روابط تجاری ایران و عمان با تاکید بر منابع ارزی جدید

گسترش روابط تجاری ایران و عمان با تاکید بر منابع ارزی جدید