مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-27سياسي

پارک حاشیه ای هوشمند اثر برگزیده «خشت طلایی» شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مراسم پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی با حضور شهردار تهران، - پروژه مدیریت مکانیزه فضا های پارک حاشیه ای به عنوان اثر برگزیده پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی در بخش نوآوری، فناوری و شهر هوشمند معرفی شد و سازمان فاوای شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک به طور مشترک مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مراسم پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی با حضور شهردار تهران، رییس شورای شهر تهران، سخنگوی دولت، سخنگوی وزارت امور خارجه و جمعی دیگر از مدیران کشور روز سه شنبه 7 بهمن ماه در برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم، برندگان بخش های مختلف این جشنواره معرفی و تجلیل شدند و پروژه پارک حاشیه ای که با همکاری سازمان فاوای شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک در منطقه 2 تهران اجرا شده بود، در بخش نوآوری، فناوری و شهر هوشمند رتبه دوم را کسب کرد و دست اندرکاران این پروژه مورد تجلیل واقع شدند.

در این مراسم از برترین طرح ها در زمینه هوشمندسازی، معماری و شهرسازی، حمل و نقل، توسعه پایدار، مشارکت شهروندان، اقتصاد شهری و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک حاشیه ای هوشمند اثر برگزیده «خشت طلایی» شد

پارک حاشیه ای هوشمند اثر برگزیده «خشت طلایی» شد