مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-27اقتصادي

پیگیری برای تمدید مجوز صید ماهی از سد شیرین را انجام خواهیم داد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی پیگیری برای تمدید مجوز صید ماهی از سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان را انجام خواهیم داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی پیگیری برای تمدید مجوز صید ماهی از سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان را انجام خواهیم داد.

سید عقیل مرتضوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه آب شرب شهر بجنورد از سد شیرین دره تامین می شود، گفت: یکی از طرح هایی که این شرکت برای افزایش کیفیت آب شرب بجنورد به دنبال آن بود تا انجام دهد موضوع برداشت ماهی از سد شیرین دره بود.

وی افزود: با اجرای این طرح بررسی های لازم صورت می گیرد که آیا ماهی های موجود در مخزن سد بر این امر تاثیرگذار خواهند بود و یا خیر.

مرتضوی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده از سوی حفاظت محیط زیست مجوز برداشت صید ماهی از سد شیرین دره داده شد، اظهارکرد: اما پیمانکاری که باید این عملیات را انجام می داد موفق به انجام کار نشده بود چراکه با محدودیت هایی مواجه شد.

وی ادامه داد: تامین ابزار لازم برای برداشت ماهی همچون تور و یا قایق از جمله وسایلی بود که باید پیمانکار آن را تامین می کرد تا زمانیکه آن ها تهیه شد در واقع به پایان زمان مجوز صادر شده، رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای تمدید مجوز صید ماهی از سد شیرین را انجام خواهیم داد

پیگیری برای تمدید مجوز صید ماهی از سد شیرین را انجام خواهیم داد