مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-27بين الملل

اردوغان: جامعه جهانی باید به اسلام هراسی و بیگانه ستیزی پایان دهد


رییس جمهور ترکیه با انتقاد از تبدیل شدن رسانه های اجتماعی غربی به بستری برای ترویج اسلام هراسی و بیگانه ستیزی، از جامعه جهانی خواست مانع این روند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه خواستار پایان اسلام هراسی و بیگانه ستیزی در بستر رسانه های دیجیتال شد.

اردوغان امروز (چهارشنبه) طی اظهاراتی با اشاره به رواج یافتن محتواهای ضد اسلامی و نژادپرستانه در رسانه های اجتماعی غربی، گفت: جامعه جهانی باید اقدامی کند تا فجایعی مانند بوسنی، رواندا و کامبوج دیگر تکرار نشود .

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، وی با بیان اینکه همزمان با همه گیری کووید19، ویروس نژادپرستی هم به شکل فزاینده ای در حال منتشر شدن در جهان است، اظهار داشت: بشریت دوران سختی را طی می کند.

افزایش قابل توجهی در اقدامات خشونت بار علیه مساجد و کلیساها رخ داده است .

رییس جمهور ترکیه تروریسم نژادپرستانه را تهدید امنیتی برای صلح اجتماعی دانسته و تصریح کرد: جرائم متعصبانه و نفرت بار علیه برخی اقشار جامعه با هویت های قومیتی، مذهبی، ظاهری و زبانی متفاوت هر روز افزایش می یابد .

اردوغان همچنین امروز طی سخنرانی در جمع نمایندگان حزب عدالت و توسعه، گفت پارلمان ترکیه باید به زودی منتظر دریافت بسته لوائح اصلاحات اقتصادی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: جامعه جهانی باید به اسلام هراسی و بیگانه ستیزی پایان دهد

اردوغان: جامعه جهانی باید به اسلام هراسی و بیگانه ستیزی پایان دهد