مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-27سياسي

طرح های گردشگری میامی بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: پروژه های میراث فرهنگی و گردشگری میامی بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال 1400 می توانیم شاهد بهره برداری از آنها باشبم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمال ظهر چهارشنبه در نشست توسعه شهرستان میامی که به میزبانی سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به مرمت بناهای تاریخی در شهرستان میامی به عنوان یکی از محورهای توسعه گردشگری، ابراز کرد: بهترین بافت تاریخی در این شهرستان ایجاد شده و این ظرفیتی برای حضور گردشگران محسوب می شود که در نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: خانه های قدیمی میامی نیز هم اکنون در حال شناسایی است اما برخی از موارد مرتبط با سرمایه گذاری نیازمند اعتبارات بوده و اگر اعتباری نیز هزینه شده عمدتاً از مرکز استان دریافت شده است و این نشان می دهد که نگاه خوبی برای توسعه گردشگری میامی وجود دارد.

مرمت آب انبارهای میامی مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه تجهیز و مرمت سه مورد آب انبار در میامی برای راه اندازی کارگاه صنایع دستی و فروشگاه های صنایع دستی به مثابه بازارچه های موقت و دائمی یکی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان است، افزود: اجرای بازارچه دائمی صنایع دستی در پارک امام رضا (ع) با مشارکت شهرداری میامی در ورودی شهر میامی و کمک به نوساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های گردشگری میامی بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

طرح های گردشگری میامی بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد