مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-27سياسي

جای خالی موزه ای درباره اپیدمی ها


رییس کمیته ملی موزه ها با بیان این که «نقش و اهمیت موزه ها پس از بحران اپیدمی بیشتر مشخص می شود»، گفت: حتما جای یک موزه اپیدمی یا پاندمی خالی است، - رییس کمیته ملی موزه ها با بیان این که نقش و اهمیت موزه ها پس از بحران اپیدمی بیشتر مشخص می شود ، گفت: حتما جای یک موزه اپیدمی یا پاندمی خالی است، جایی که گذشته این پدیده را برای نسل های آینده نشان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید احمد محیط طباطبایی در ششمین نشست موزه های دانشگاهی کشور که امروز برگزار شد، بیان کرد: همانطور که همه مطلع هستند، بحران کووید-19 باعث شده که دنیا به دو زمان پس و پیش از کرونا تبدیل شود.

مانند هر بحرانی که باعث پیشرفت بشر شده است، این بحران نیز باعث ایجاد راهکارهایی برای پیشرفت بشر خواهد شد.

رییس کمیته ملی موزه ها با تاکید بر گسترش زیرساخت ها برای فعالیت مجازی موزه ها، گفت: دانشگاه ها در گذشته به موزه ها به صورت یک امر مستحب نگاه می کردند اما در واقعیت موزه به عنوان پیشرفته ترین نهاد فرهنگی امری مکمل برای پژوهش و آموزش دانشگاهی است.

وی افزود: موزه های دانشگاهی را می توان به سه دسته تقسیم کرد؛ موزه های مربوط به تاریخچه دانشگاه یا نظام آموزشی، موزه هایی که در دانشگاه به موضوع مورد بحث در دانشگاه می پردازند مانند موزه زمین شناسی در دانشکده علوم و دسته سوم موزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی موزه ای درباره اپیدمی ها

جای خالی موزه ای درباره اپیدمی ها