مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-27اجتماعي

محدودیت تردد شبانه در تهران لغو می شود؟


خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر محدودیت های تردد در شب هنگام از ساعت 21 در پایتخت باعث ایجاد ترافیک های شدید در برخی از بزرگراه ها و معابر می شود، - جی پلاس؛ رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: محدودیت های تردد در شب هنگام از ساعت 21 در پایتخت باعث ایجاد ترافیک های شدید در برخی از بزرگراه ها و معابر شده و با توجه به کاهش آمار کرونا به نظر می رسد که دیگر اجرای آن ضروری نیست.

ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران درباره اجرای محدودیت های تردد شبانه در پایتخت، اظهار داشت: به نظر می رسد که در حال حاضر شرایط به لحاظ کرونا قابل کنترل شده است و اگر حفظ پروتکل ها توسط شهروندان ادامه یابد همچنان روند بسیار مناسبی درجهت کاهش کرونا خواهیم داشت.

وی افزود: در حال حاضر محدودیت های تردد در شب هنگام از ساعت 21 در پایتخت باعث ایجاد ترافیک های شدید در برخی از بزرگراه ها و معابر شده و با توجه به کاهش آمار کرونا به نظر می رسد که دیگر اجرای آن ضروری نیست.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لغو این محدودیت باید توسط ستاد مقابله با کرونا به ویژه ستاد مقابله با کرونای تهران اعلام شود، گفت: نظر ما در شورا لغو این محدودیت ها است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد شبانه در تهران لغو می شود؟

محدودیت تردد شبانه در تهران لغو می شود؟