مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-27حوادث

513 کیلوگرم انواع موادمخدر در آذربایجان غربی کشف شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف 513 کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی با اجرای طرح امنیت اجتماعی در 4 روز، در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ شمسعلی حق وردیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص طرح امنیت اجتماعی در استان اظهار کرد: پلیس استان طرح های مختلفی را به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی در بین مردم اجرایی می کند.

وی ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته به مدت چهار روز در این استان اجرایی شد و در قالب اجرای این طرح، 513 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و در این رابطه 464 نفر توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: همچنین در این راستا، 44 دستگاه خودرو سواری، سبک و سنگین که در امر جابجایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توسط پلیس توقیف شد.

وی با بیان اینکه از سال 98 تاکنون دو مرحله امحا مواد مخدر به میزان 90 تن در استان انجام شده است، ادامه داد: طرح های هدفمند در جهت مبارزه با تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و شناسایی باندهای توزیع از اهداف پلیس مبارزه با مواد مخدر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

513 کیلوگرم انواع موادمخدر در آذربایجان غربی کشف شد

513 کیلوگرم انواع موادمخدر در آذربایجان غربی کشف شد