مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-27حوادث

زندان مشهد تا سه سال دیگر به خارج از شهر منتقل می شود


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: تا سه سال دیگر زندان مشهد به طور کامل به محل جدید خود در خارج از شهر مشهد انتقال می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سعید سرباز جانفدا ظهر امروز در مراسم اجرای طرح سوم طرح نذر هشتم که در زندان مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه تا سه سال دیگر زندان مشهد به طور کامل به محل جدید خود در خارج از شهر مشهد انتقال می یابد، اظهار کرد: امسال با پیگیری های لحظه به لحظه و شبانه روزی مجموعه مسؤولان خراسان رضوی این نیاز را احساس کردند و پای کار آمدند، نهایتا موفق شدیم  یک زمین مناسب به مساحت 100 هکتار خارج از شهر مشهد و در 32 کیلومتری جاده قوچان پیدا کنیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی بیان کرد: این زمین در کارگروه زیربنایی این استان مورد تصویب قرار گرفت و امسال برای مطالعات این پروژه 20 میلیارد تومان تخصیص خورده است، خود پروژه و ساخت آن جزو طرح های ملی در دست سازمان مجری ساختمان های دولتی وزارت راه و شهرسازی است.

وی گفت: ما تلاش می کنیم تا با استفاده از ظرفیت های قانونی برنامه ششم توسعه کشور از طریق مشارکت شهرداری مشهد بتوانیم بدون اینکه بار مالی به منابع عمومی کشور وارد کنیم، این پروژه را اجرا کرده و این زندان از مرکز شهر بیرون برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان مشهد تا سه سال دیگر به خارج از شهر منتقل می شود

زندان مشهد تا سه سال دیگر به خارج از شهر منتقل می شود