موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-27سياسي

آیا فیلمنامه دیدن این فیلم جرم است سرقتی است؟ / آشوری: رسانه های اصولگرا حاضر به انتشار این گفت و گو نبودند


به خاطر عقبه ای که با آنها داشتم حساس شدم و دیدم داستان فیلم، داستان همان سریال «والعصر» با مضامینی همچون گروگانگیری، روایت یک بسیجی و همسرش، - آیا فیلمنامه دیدن این فیلم جرم است سرقتی است؟ / آشوری: رسانه های اصولگرا حاضر به انتشار این گفت و گو نبودند به خاطر عقبه ای که با آنها داشتم حساس شدم و دیدم داستان فیلم، داستان همان سریال والعصر با مضامینی همچون گروگانگیری، روایت یک بسیجی و همسرش،عموی فرمانده سپاه کاراکتر بسیجی، درگیری های اطلاعاتی در خارج از محیط گروگانگیری است.

مرتضی آشوری شخصیتی حقیقی و مستقل، از تهیه کننده دیدن این فیلم جرم است ، گلایه هایی داشتند که در این گفت وگو مطرح می شود.

اما قبل از انجام گفت وگو اشاره شد که علاقه مند بودند موضوعاتی که در این گفت وگو مطرح می شود را یک رسانه اصولگرا منتشر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر خبر، بنا به اظهارات آقای آشوری هیچکدام از رسانه های اصولگرا حاضر به انتشار این گفت و گو نبودند.

لازم به ذکر است مواضع مصاحبه شونده، واژه ها و تحلیل هایی که ایشان در این گفت وگو بکار می برند در اغلب موارد با گفتمان عصر خبر هیچ تناسبی ندارد، اما به دلیل قائل بودن به گزاره آزادی بیان بر اساس مشی رسانه های آزاد مبتنی برحقوق شهروندی، این فرصت برای افرادی که نسبت به این گفت وگو می خواهند پاسخی را منتشر کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فیلمنامه دیدن این فیلم جرم است سرقتی است؟ / آشوری: رسانه های اصولگرا حاضر به انتشار این گفت و گو نبودند

آیا فیلمنامه دیدن این فیلم جرم است سرقتی است؟ / آشوری: رسانه های اصولگرا حاضر به انتشار این گفت و گو نبودند