مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-27ورزشي

پیروزی پرگل سپیدرود رشت مقابل فولاد نوین در حضور هنرمندان گیلانی


دیدار دو تیم سپیدرود رشت و فولاد نوین خوزستان در هفته ششم از رقابت های لیگ دسته دوم کشور با نتیجه قاطع سه بر صفر به سود سپیدرود رشت به پایان رسید.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دیدار دو تیم سپیدرود رشت و فولاد نوین خوزستان  در هفته ششم از رقابت های لیگ دسته دوم کشور درحالی که هنرمندان مطرح گیلانی و طرفدار پروپاقرص سپیدرود از جایگاه ویژه استادیوم سردار جنگل نظاره گر بازی بودند با نتیجه قاطع سه  بر صفر به سود سپیدرود رشت به پایان رسید.

سپیدرود در روزی که از همه نظر از حریف خود سر بود موفق شد تا سه گل بزند و چندین موقعیت گلزنی را هم از دست بدهد و علی رغم ضعف واضح تیم داوری با یک پیروزی دل چسب به صدر نزدیک شود تا دل هوادارانش را شاد کند.

گل های سپیدرود را در این دیدار محمد طالبی در دقیقه 40، حسام یعقوبی در دقیقه 83 و حامد حاجتی در دقیقه 90 بازی به ثمر رسید.

  سهیل حق شناس سرمربی سپیدرود در این دیدار مصطفی زینعلی، حسین احمدلو، اویس کردجهان، حسام یعقوبی، میثم میرپسندیده، پویا نزهتی، میثم فردوسی ف هومن مسعودی، محمد طالبی، صادق صادقی  و سید علی یحیی زاده را در ترکیب داشت.

عزیز فریسات سرمربی فولاد نوین خوزستان نیز برای این دیدار محمدرضا گلی، محمدامین هژباوی، سید صالح انکاشه، سید بهنام بازرگان، علی رضا شهروبی، فرید محمدیان، محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی پرگل سپیدرود رشت مقابل فولاد نوین در حضور هنرمندان گیلانی

پیروزی پرگل سپیدرود رشت مقابل فولاد نوین در حضور هنرمندان گیلانی