مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-27اقتصادي

40 مرکز مثبت زندگی در زنجان افتتاح می شود


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به آماده سازی 40 مرکز مثبت زندگی، گفت: در راستای اجرای بند چهار ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت این مهم محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد محمدی قیداری به نحوه تشکیل این مراکز براساس توزیع جغرافیایی و جمعیتی مددجویان مستمری بگیر دراستان زنجان اشاره کرد و افزود: بر حسب محل سکونت مددجویان در نقشه جغرافیایی هر 450 خانوار تحت پوشش یک مرکز قرار می گیرند و نحوه فعالیت مراکز بر محور مددکاری اجتماعی و بر پایه دولت الکترونیک خواهند بود.

وی ادامه داد: افراد تحت پوشش برای دریافت خدمات تنها به یک مرکز با دسترسی پذیری آسان مراجعه خواهند کرد و سهولت در تردد و نزدیکی به محل زندگی مددجو از مزایای این مراکز است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان پایگاه داده بودن این مراکز را برای بهزیستی و نظام مدیریت داده ها مهم عنوان کرد و گفت: در بستر آی تی اطلاعات دریافت خدمات تمامی افراد یک خانوار به صورت یک جا قابل مشاهده و دسترسی است.

محمدی به رعایت مناسب سازی و فضای مراکز خدمات بهزیستی تاکید کرد و افزود: ورودی های مرکز، راهروها، پله ها همچنین رعایت سطوح شیبدار فضای پذیرش مرکز، فضاهای بهداشتی و کف سازی مراکز و استفاده از تجهیزات و ضوابط ایمنی و حفاظتی باید متناسب با نیازهای فرد معلول باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 مرکز مثبت زندگی در زنجان افتتاح می شود

40 مرکز مثبت زندگی در زنجان افتتاح می شود